|
Carrec Technocenter Dankzij de fotomanager krijgt u een uniek kijkje in de keuken van dit sympathieke autobedrijf dat motoren reviseert.
|
|
|
|
Vraagbaak Minder e-mail en telefoontjes dankzij uw online lijst met veel gestelde vragen en antwoorden.
Steeds meer klanten en relaties gebruiken e-mail om u te benaderen met een specifieke vraag over uw bedrijf of product. Een lijst met veel gestelde vragen (frequently asked questions of FAQ) op uw site is daarom niet alleen een extra info-service voor de bezoekers van uw website, maar kan u ook helpen bij het efficiënter afhandelen van uw e-mail. Uiteraard kunt u vragen en antwoorden toevoegen, wijzigen en verwijderen, naar gelang u vragen voorgelegd krijgt. Ook kunt u zelf de volgorde van de vragen bepalen.
Voordelen - Efficiënt: u hoeft minder tijdrovendende vragen te beantwoorden - per email of telefonisch
- Service: uw doelgroep kan 24 uur per dag, 7 dagen per week de antwoorden op de belangrijkste vragen op uw website vinden
- Compleet: eenvoudig en onbeperkt vragen toevoegen, wijzigen en verwijderen;
Optioneel tegen meerprijs - De vragen kunnen worden ingedeeld in categorieën, desgewenst dezelfde categorieën als gebruikt in bijvoorbeeld het forum of de webshop;
- Aan een vraag kan een foto of illustratie worden gekoppeld;
Deze webtool is naar uw wensen aan te passen, zie webtools op maat. Op de demosite kunt veel van onze webtools zelf uitproberen.
|
|