|
IZB De IZB biedt haar achterban uitgebreide informatie op deze eigentijdse en overzichtelijke website.
|
|
|
|
Prikbord Versterk het community-gevoel op uw website met het online prikbord - zonder de controle over de inhoud te verliezen.
Met de prikbord-webtool kunnen sitebezoekers een bericht achterlaten op uw website. Dit wordt vooral gebruikt op websites waar het versterken van het community-gevoel centraal staat, zoals community-websites en non-profit-organisaties. Maar ook steeds meer commerciële bedrijven zien het belang in van een hechte klantengroep. Website-bezoekers kunnen hun prikbord-advertentie via een formulier op uw website, waarbij ze ook naam en email-adres dienen in te vullen. Via uw persoonlijke beheer-pagina kunt u het binnengekomen prikbordbericht met een simpele klik op uw site plaatsen danwel weigeren. Optioneel is onder meer de mogelijkheid om prikbordberichten te wijzigen, zowel door u als door de oorspronkelijke inzender van het bericht.
Voordelen - Klantenbinding: versterkt het community-gevoel op uw website, en leidt tot terugkerende bezoekers;
- Contact: weet wat er leeft onder uw doelgroep;
- Service: stel uw bezoekers in staat om onderling te communiceren;
- Controle: accordeer berichten alvorens ze op uw website verschijnen;
- Compleet: ook datum, naam, email-adres en titel van het prikbordbericht worden opgeslagen;
Optioneel tegen meerprijs - Mogelijkheid om als website-beheerder prikbordberichten (ook achteraf) te wijzigen;
- Geef internetters mogelijkheid om hun eigen prikbordbericht te wijzigen, middels een automatisch gegenereerd wachtwoord;
- Onder meer uit te breiden met de leden-webtool;
- Deel uw prikbord op in diverse categorieën, om overzicht te bewaren;
Deze webtool is naar uw wensen aan te passen, zie webtools op maat. Op de demosite kunt veel van onze webtools zelf uitproberen.
|
|